Een van de beste wagen op de markt sinds 2016. Aangenaam om mee te rijden en confortable. Zeker de 16 benzine met163pk automaat. Tegen de zomer kom de nieuwe model 2025 benzine hybride. Nog beter en mooier. Ik heb net als tweede auto de nieuwe i10 automaat 2024 1000cc, geen spijt voor korte afstand. Ik blijf bij Hyundai 👍
EGEAR.BE brengt autonieuws, met een focus op de transitie naar elektrische mobiliteit in België. Als lezer kan je ons helpen met tips en constructieve discussies in de reacties. Je kan EGEAR.BE volgen via onze nieuwsbrief.
Nieuwsbrief
Wil je het belangrijkste e-mobility nieuws wekelijks via mail ontvangen? Klik hier.
Een van de beste wagen op de markt sinds 2016. Aangenaam om mee te rijden en confortable. Zeker de 16 benzine met163pk automaat. Tegen de zomer kom de nieuwe model 2025 benzine hybride. Nog beter en mooier. Ik heb net als tweede auto de nieuwe i10 automaat 2024 1000cc, geen spijt voor korte afstand. Ik blijf bij Hyundai 👍